دامین آتوریتی چیست؟
دامین آتوریتی چیست؟

اتوریتی صفحه و دامنه یک فاکتور غیر رسمی سئو است که نقش بسیار مهمی دارد. اتوریتی صفحه و دامنه اتوریتی چیست؟ اعتبار صفحه و دامنه رتبه‌ای است که به وب‌سایت شما داده می‌شود و برای ارتقای وب‌سایت و از نظر گوگل مهم است.

Page and Domain Authority امتیازی از 0 تا 100 برای وب سایت شما است. به طور خلاصه اتوریتی صفحه و دامنه معیاری است که کارشناسان سئو به آن توجه می کنند و به کمک آن نقاط ضعف و قوت کار خود را پیدا می کنند و با کمک تغییراتی که باید در محتوای خود ایجاد کنند به رتبه بالاتری در سایت ها می رسند. معیار مرجع در واقع نشان می دهد که چگونه یک سایت با صفحه خاص خود می تواند جایگاه بهتری در گوگل و موتورهای جستجو کسب کند.

کارشناسان سئو برای بررسی قدرت سایت به Page and Domain Authority مراجعه می کنند که معیاری است که سایت MOZ با اعداد بین 0 تا 100 داده است. در ادامه امروز با معنی و کاربرد صفحه اتوریتی و دامنه آتوریتی در ارتقای وب سایت بیشتر آشنا خواهیم شد.
source
اقتدار صفحه به چه معناست؟
در یک تعریف کلی در مورد Page Authority می توان گفت که این شاخصی برای سنجش رتبه وب سایت شماست. یعنی صفحه شما از نظر محتوا، تعداد بازدید کاربران و میزان انتشار آن در اینترنت چقدر محبوب است. البته نکته اینجاست که باید بدانید که رتبه صفحه اصلی سایت شما همیشه با سایر صفحات متفاوت است. Pages Authority امتیازی بین 0 تا 100 را از طریق Maze برای هر صفحه در وب سایت شما بررسی می کند.

اعتبار دامنه به چه معناست؟
در تعریف دامین اتوریتی {دامنه اتوریتی} باید گفت که فقط اعتبار دامنه وب سایت اتوریتی دامنه محسوب می شود که معمولاً بالاتر از صفحه اتوریتی است. به عنوان مثال، اگر شما کسب و کار دارید و در فضای مجازی وب سایت دارید و در صفحه اول موتورهای جستجو رتبه 7 را دارید، اگر می خواهید جایگاه شما بالاتر باشد، باید اقتدار شما از وب سایت های بالاتر شما بالاتر باشد.

تفاوت بین اقتدار صفحه و دامنه
شاید در یک نگاه کلی بتوان گفت که Page Authority پیش بینی امتیاز احتمالی یک صفحه به صورت عددی است و Domain Authority احتمال رتبه بندی کل دامنه سایت است.

اما نکته جالب این است که هر دو اتوریتی صفحه و دامنه با استفاده از فاکتورهای یکسان و رتبه بندی عددی از 0 تا 100 به دست می آیند و بسیار شبیه هم هستند. در حالی که Domain Authority کل دامنه وب سایت شما را بررسی می کند، Page Authority روی یک صفحه متمرکز می شود.

آیا اتوریتی صفحه و دامنه تاثیری بر سئو دارد؟
موضوعی که برای برخی افراد پیش می آید این است که آیا نتیجه اتوریتی صفحه و دامنه در سئو موثر است؟ در مرحله اول باید بدانید که اگر به عنوان متخصص ارتقاء وب سایت کار می کنید و یا صاحب وب سایتی هستید که ارتقاء وب سایت برای شما مهم است، باید افزونه MOZ را بر روی سیستم خود نصب کنید که با آن می توانید به سرعت امتیاز اعتبار سایر وب سایت ها را نسبت به وب سایت خود جمع آوری کنید و همچنین امتیاز وب سایت خود را جمع آوری کنید و از این طریق نقاط ضعف آن را اصلاح کرده و ارتقاء وب سایت خود را افزایش دهید. در واقع این سیستم ابزاری برای افزایش رتبه سایت است.

چگونه امتیاز اعتبار صفحه خود را افزایش دهید
برای بارگذاری امتیاز از صفحه مرجع، باید کد زیر را رعایت کنید:

تولید محتوای با کیفیت و مناسب می تواند بسیار موثر باشد. سعی کنید محتوای اختصاصی برای سایت خود ایجاد کنید تا گوگل به شما به عنوان یک سایت مرجع نگاه کند.
فعالیت در شبکه های اجتماعی بر تعداد بازدید و در نتیجه امتیاز شما تأثیر می گذارد. این شبکه ها شاخه های کار و سایت شما محسوب می شوند
ایجاد یک لینک ورودی خوب یکی از شرایط اساسی است
به فاکتورهای سئو داخلی وب سایت خود توجه کنید و به تمام جزئیات دقت کنید.
لینک های داخلی داشته باشید و بین صفحات وب سایت خود به خوبی با آنها ارتباط برقرار کنید که در ارتقای وب سایت شما بسیار موثر خواهد بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : برسام